Nebile2121 merveasd hamileyim diye şuan içiyorum ama o zman bilmiyorum vaktimiz olur ya olmuyormu yoksa 🤣❣️
merveasd Nebile2121 🤣🤣demir eksikliği yapıyor diye tereddüt ediyorum ama haftada iki üç filtre kahveden birsey olmaz inş 😌
Mhtap1 Kızlar birşey sormak istiyorum tüp bebek ile çift embriyo transferi oldum. 1. Değerim 386 2. Değerim 988 ikiz olma ihtimali nedir değerim yüksek mi ve yüksek mi artmış 🫶
OmerNfs Mhtap1 bence tek kuzum ikiz olunca daha ilk tahlilde 1000 küsürler çıkıyor ama tabi yinede ben bilemem
Hamissannee88 Mhtap1 benim ilk değerim 568 ikinci değerim 1200 ikiz benimki allahım gönlünüze göre versin ne kadar var iki rahlil arası bendeki artış 2 günlük
Mhtap1 OmerNfs aslında tek istiyorum. Çalışıyorum ve çalışmak zorundayım malum tedavi masrafları çok fazlaydı 🫣ama artık sağlıkla gelsin de farketmez diyorum. Tabi gönlümden geçen hep tek 🫢
OmerNfs Mhtap1 oyyy oyyy annesi rabbim gönlünüze göre versin biz mucize anneleriz sağlıkla kolaylıkla gelsinler 🤲 gerisi önemli değil kendinizi akışa bırakın bence benim 14 yıl sonra gelen mucizelerim benim ikizlerim🧿🧿 ikisi aynı anda büyüyecek öyle düşün 🫂🫂🫂
Hamissannee88 OmerNfs yaa aynı sayılırız bende 15 yıl sonra gelen ikizlerim şu anda biz 29+6 yız az kaldı kavuşmaya inşallah rabbimin mucizeleri çok şükür
Mhtap1 OmerNfs bi yandan çok tatlı geliyor bi yandan bakmak ve büyütmenin zorluğunu görünce korkuyorum biraz 🫣
Hamissannee88 Kbrmsl valla bence alın tedbirli olun derim çünkü aç kalırlarsa sarılıgı artacaktır bence inat etmemek gerek onların iyiliği için yine tabii sizin tercihiniz bize ebe direk demişti mama alın diretmeyin die ikiz olunca
Kbrmsl Hamissannee88 zaten doktor yada ebe mama verin derse kesinlikle veririm inat etmem Allah göstermesn sarılık yada başka bişe olurlar riske atmak istemem ama tabi önceliğim vermemek yeni dogdklarinda zaten çay kaşığı ucu kadar oluyo mideleri hemen doyuyolar sadece sık emzirmek lazım galiba sütümüz hemen gelirse inşallah☺️
Mhtap1 Hamissannee88 benim de tam iki gün arası 2,5 artış göstermiş iki günde. Çift embriyo transferim olduğu için olasılık çok yüksek 😊
Kbrmsl Tuba123456___ yarın inşallah doktor randevum var 1 aydır gitmiyorum hiç bilmiyorum ne kadar kilo aldılar boyları ne kadar oldu sadece maşallah çok net hissediyorum birde sertlesiyolar sürekli sizdede öylemi acaba