Nebile2121 18.aydan bildireyim ; 0-6 ay en kolay zamanlar. Sonrasının zorluklarından bahsetmek istemiyorum tekrar yoruluyorum😂😂. Her zorluğa rağmen, yaşadığım en güzel duygu ikiz annesi olmak. Ama doğumdan sonra çok iyi korunun, yoksa benim gibi beklemediğiniz hatta istemediğiniz bir gebelik süreci psikolojinizi alt üst edebilir😮💨
Şimdiden kolay gelsinn emin olun çoook keyif alıcaksınız 🥰🥰