Nebile2121 bence iyi yapmışsınız benimde hoşuma gitmiyordu çok kaba duruyordu yanyana bence daha iyi birbirlerinide görürler sağlıkla gelsinler inşallah 🙂ama tavsiyem her önerileni gerçekten almayın her bebek farklı oluyor deneyimledikçe alın çok şükür herşey elimizin altında var istedigimiz zaman alabiliyoruz tabi gerek olan şeyleri alın ama çok şisirilen fenomenlerin her tanıttığı şey gerek olmuyor bence