Nebile2121 yani açıkcasi çok. Birşey almadm abartacak kadar doğumum yaza geliyor zaten bol bol çıtçıtlı aldm çok çabuk büyüyorlar diye kıyafet stoğu yapmadm açıkcasi heryerden herşeye ulaşabiliyoruz lazım oldkca gidip alıcam ama diğer herşeyi aldm çocuk odasını bebek arabasini pusetlerini diğer herşeyi aldm biberon ve gögüs pompasida almadm gerek olursa hemen alacağım cünkü meme reddi yaşamalarini istemiyorm mama lazım olurmu olmazmı bilmiyorum o yüzden beklemedeyim onlardada