meyra0608 Burnosunn_annesi teşekkür ederiim 🙏 hayırlı ve sağlıklı olsun inşallah ben de kız hissediyorum ama çevremde herkes erkek hissediyor 😅
Burnosunn_annesi meyra0608 hayırlı sağlıklı olsun da bebişler son anda sürpriz yapıyor zaten belli olmuyor 🤭🐥🐥
meyra0608 Burnosunn_annesi tekrar merhaba, 10. Hafta ultrasonuna gittim bugün yine cinsiyet tahmini yapar mısınız tekrar🫠😁
ppmerlina meyra0608 Burnosunn_annesi Evett doğru 🥹 üşüdüm üşüdüm kız geldii ama genelde erkek oluyormuş hep öyle derlerdi ama prensesimiz gelecek nasipse 🫶🏼🫶🏼🤲🏼
meyra0608 ppmerlina hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah, heveslendim siz de kız deyince 😁
ppmerlina rukeniko rumref benim sonlara yaklaştı ahahahshs üşüme ilk 3 aydan sonra olmadı kızlar gerçi zaten sonrası haziran temmuz ağustostu yaza girmiştik 🤣🤭🤭
ppmerlina meyra0608 aminnn ama kesinlikle kız çocukları bambaşka yaa emin ol kıyafetleri bile çok cici 🤣🤣💞💞
Papatyaaam1 ppmerlina ahhh bende üşüsem keşke gece esım yorganla yatarken ben üstümü açarak yatıyorum hasta olmıcaöı bılsem soyunup yatıcam
Havin49_ ppmerlina bana ateş basıyor resmen 17 haftalığım hava buz gibi ama ben hala kısa kol takılıyorum