Pnrshn ppmerlina kan değerlerine baktır canım mümkünse gıdalardan almaya çalış hep kontrol ettir. Hamileligin sonlarına doğru kansızlık sorun oluyor
Minikyavrum46 ppmerlina ilk hamişeliğimde böyle bir şey görmemiştim kızım oldu şimdi oğlum olacak ayaklarım hiç ısınmıyor
ppmerlina Minikyavrum46 oyy Allah bağışlasın 🤲🏼 valla üşüyen herkesin oğlu olmuş geliyor herhalde bizimki de 🤣🤣🤣
meyra0608 ppmerlina merhabalar bebeğinizin cinsiyeti ne acaba yorumlarda üşürseniz erkek demişler ya merak ettim 😁 benim daha belli değil ama normalde yangın ayşeyimdir ama hamilelikte üşüyorum acaba cinsiyetle alakası var mı🫠
Burnosunn_annesi meyra0608 Benim de çok üşüyordu ayaklarım özellikle erkek oldu sanırım kişiden kişiye fark ediyor
ppmerlina meyra0608 Burnosunn_annesi Evett doğru 🥹 üşüdüm üşüdüm kız geldii ama genelde erkek oluyormuş hep öyle derlerdi ama prensesimiz gelecek nasipse 🫶🏼🫶🏼🤲🏼
meyra0608 Burnosunn_annesi teşekkür ederiim 🙏 ayaklarım üşümüyor ama genel bir üşüme hali var şuan 10. Haftadayım. Önceden sıcaktan aşırı rahatsız olan biri olduğum için bu durum çok garip geliyor
Burnosunn_annesi meyra0608 hayırlı sağlıklı gelsin bebiş var mı ultrason fotoğrafı bakabilirim bazen cinsiyet tahmini yapıyorum
ppmerlina rukeniko rumref benim sonlara yaklaştı ahahahshs üşüme ilk 3 aydan sonra olmadı kızlar gerçi zaten sonrası haziran temmuz ağustostu yaza girmiştik 🤣🤭🤭