ppmerlina normal değilim diye düşünüyordum ki demek ki olabilen bişeymiş bende hamileliğimin başında resmen titriyordum eşim oğlum kısa kollu ile dolaşırken ben kazak üstü ceket Fln giyiyordum gece yatarken yorgan üstüne iki battaniye alıyordum anlatılmaz bir üşümeydi kan değerlerimde iyiydi aslında düşük değildi. 14 haftalığım hala tam olarak geçmiş değil üşümelerim. Asla ateş basma Fln yok bende