bravo61 QueenMomm tatil sepeti, jolly ve ets güvenilir canım senelerdir oralardan alıyorum tatillerimi güvenilir :)
QueenMomm bravo61 teşekkür ederim cnm ben hep otelle bire bir yapıyorum rezervasyonu dediğin sitelerden buluyorum ama otelide güvenemediğim için yapmıyordun artık yaparım saol🥰
bravo61 QueenMomm güvenilir canım merak etme hatta uçakla mı gidiyorsunz bilmem de bunlarda transferde satın alabiliyorsunuz havaalanında alıp havaalanına bırakıyorlar çok rahat oluyor yani baya
ErsBegAs QueenMomm aiyy ağustos ortası doğum ama gitmeye korkuyoruz doğrusu.. muhtemelen kış tatili kaplıca falan yaparız oğluşla
dyann1 QueenMomm ben geçen hafta sonu gittim benim bebiş tam yaza geliyor gidemem bir daha diye hafta sonu kaçamak yaptım son kez🤣
QueenMomm dyann1 bende geçen ay gittim ama artık hamile olarak değilde bebişle gitmek istiyorum kendimi taşıyamıyorum zor oluyor öylede tatil🫠🫢
Kontess Kızlar benim de doğum Haziran ortası gibi gözüküyor Ağustos sonu gibi tatile gidebilir miyim? 40 çıktıktan sonra tatile götürebilir miyim bebişimi bişey olur mu 🤔
nisaakb Girlmama deniz sezonu başlayacak hamileyken denize girmek sakıncalı mı acaba diye düşünüyordum siz girdiniz galiba bol bol bi sıkıntı olmadı değil mi ☺️
Girlmama nisaakb hayir nedrn sakincali olsun ki bolca yuzebilirsin ayrica yuzmek hamileyken cok iyi bir aktivite ve havuza gore daha iyi deniz havuz kucuk bir alan ayni su denizse dogal tuzlu su genis alan
gunesveguney nisaakb ben ilk gebeliğimde 6.5 aylık hamileyken istanbuldan otobüsle Likya turuna katılmıştım 😂 bol bol denize girmiştim hiçbir sıkıntı olmadı doktor havuza hayır denize evet demişti ama ıslak mayo bilini ile kalmamak gerekiyor sistit olmamak için onun dışında bi sorun yaşamamıştım
bebeklerim__ QueenMomm ben eylül ortasında doğum yapacağım. Denize gitsem giremem galiba enfeksiyon kaparmiyim bilmiyorum. O yüzden ayarlayabilirsek gezme tatiline gideriz 🩷
gunesveguney QueenMomm 5 Temmuz gibi doğum nasipse haftaya da evlilik yıldönümümüz bebiş doğmadan biraz iş stresinden de uzaklaşıp kafa dinlemeyi düşünüyoruz 27 haftalığım şuan haftaya kampa ve bungalowa gitmeye düşünüyoruz. Eylül gibi de uzun tatile çıkarız bebişle diye düşünüyoruz Karadeniz turu olabilir veya havuzlu villalar oluyo Antalya taraflarında öyle bir tatil bebekle daha rahat olabilir diye düşünüyoruz bakalım 💕
QueenMomm gunesveguney bizde bungalowa gittik ama ben sıcak havuzdan bebişe bişe olur diye giremedim havuza onun dışında güzel geçti eğer bungalova gidicekseniz bence eylül ayında Karadeniz turu güzel olur farklı olur yani🥰
Cacaege QueenMomm 2. oğlum bu ayın sonunda doğacak Allah izin verirse, eylüle Antalya’da otel ayarladım 5 gece 6 günlük önce kararsız kaldım ama bebekle zor olsa bile psikolojik olarak bana çok iyi gelecek tatil sonrası ise dönecegim bebek 4.5 aylık oluyor 3.5 yaşında da bir oğlum daha var
Cacaege bravo61 ETS’den erken rezervasyonla aldım ben benden istemedi hatta bebeğin doğum tarihini 20 Nisan 2025 olarak girmiştim sanırım, çocukların doğum tarihlerini yaşlarını istiyor sadece benim tc istedi, bi bakın isterseniz
cglgkdnz QueenMomm haziranda doğum yapacağım, bu yazı evde 2 bebişle geçireceğiz 🥹 mayıs ayında eşimle baş başa 2-3 günlüğüne Sapanca’ya kaçalım diyoruz 2 çocuklu olmadan önce son kez 😂
QueenMomm cglgkdnz aslında eylül gibi gidebilirsin bebişin üç aylık oluyor zor olmaz diye düşünüyorum 🥰
Htccndn Alanyaya gitmeyi düşünüyoruz haziranda o zaman bebişimde 8 aylık olucak arabayla gidicez yolculuk nasıl olur bilmiyorum ama bir tanede kızımız var ( toy poodle ) onu kabul edecek bir otel arıyoruz bulamıyoruz nasıl olacak bilmiyoruz