Miss_molotov 8+5’iz Varlığına Elhamdullillah yavrumun Veren Rabbe de sonsuz şükür.. biz de eylul 20 görünüyor tahmini Doğum ama babasının 7 eylul benim 5 eylul 6sinda olma ihtimali olursa çok güzel olacak 😂 sağlıklı ilerlerse ve gelişimi tamamlanırsa doktorumun da rızası ile 6 Eylül’de kucağıma almak isterim yavrumu