Hnfvndk 9+6haftalıgız. 3 saat sonra 10 haftalık olcaz. ☺️ karnım ınanılmaz cıktı acıyo gerılmekten. ( zayıfım baya ondan cıktı sanırım)
Hnfvndk Busracetinn geç mi. D benm karnım 8 bucuk 9 haftalıkken çıktı. Bence zayıflarda cıkar cunku gobek yok bısey yok ıc karnın varsa gec cıkabılır belkı ama 🙈
Yenianne92 Benim de ilk bebegim 9+3 gunlugum Allah kucagimiza saglikli ve akilli bi bebek almayi nasip etsin insallah 😍
Yenianne92 Benim 6 . haftadan beri mide bulantim vardi 9. Haftam bittiginden beri baya azaldi normal mi acaba arkadaslar icime kurt dusuyor ama iyiyi dusunmeye calisiyorum her zaman
Nazan27 10+5 mide bulantilarindan kusmaktan yoruldum artik sinirlerim bozuldu ve surekli agliyorum ne zaman biticek diye sonrada kendime kiziyorum bu bize verilen bir mucize Allah sinayacak beni diye 😢
zeliha2702 Nazan27 bende yeni 11 haftalığım kusmaktan ölüyorum. Benim ikinci çocuğum ikisinde böyleydi hemen hemen. Yine ilkinde ekşi bişeyler yiyebiliyodum bunda isteyerek hiç bişey yiyemiyorum resmen. İlaçlarda fayda etmiyo napabilirim hiç bilmiyorum