Alyadnz33 offf arkadaşım sezeryani lametlemiyorum.bende sezeryan.dogum.yaptim ikinciye gebeyim büyük ihtimalle buda sezeryan.olacak ama mükemmel bir kolaylikda değil yahu yani amelliyattan sonra ayağa kalktığında ki ilk aciyi yaşayan bilir illaki bir haftada iyilesiyorsun ama mükemmel birşeyde değil sezeryan.ha neden oldum 34 hafta da geldi düşmüştüm erken doğum kalp atışları düşüyordu tabiki kabul ettim demem şu değil çocuğu riske attın yine normal doğurun hayır bu değil buna da karşıyım herşey yolundaydı vajinal doğum konforlu ha tabi onda da dikişin yoksa dikiş varsa aynı zorluk yone yaşanır