Canansrcm korkmaniz gereken bence normal doğum değil sezeryan toplumda böyle bi algı var nedense normal doğumda evet doğum sırasında ve öncesinde sancı oluyor ama doğumla beraber hepsi bitiyor. Ama sezeryanda aylarca hatta yıllar sonra bile usuttugunuzde ağır kaldirdiginizda ağrıyan bi dikisiniz olacak. Sezeryan doğum sonra 3 gün keşke normal olsaydı diye ağladım dikiş agrisindan yatıp kalkmak bebeği tutmak gülmek öksürmek hepsi işkence gibiydi. Ama sorunuza gelecek olursam arkadaşımda sizin gibiydi suni sancı verdiler bir gün boyunca denediler Ama olmadı açılması hiç yoktu mecburen doktor sezeryana aldı yani devlette sezeryan olmak kolay olmuyor illa normali deniyorlar. Bebeğinize saglikla kavusun Ama kendinizi normal doğum için hazırlayıp motive edin su gibi dogumunuz olur insallah🧡