Nursima2709 ya ne kadar sacma insanları sezeryana teşvik etmek, tabikide zor bir durumda kurtarıcı oluyor ya da doğumu zor geçen biri için tel çare ama keyfi yapılması bana saçma geliyor biraz dayatma gibi sanki.. ama herkes farklı konuşuyor kimseye göre karar verilmemesi gereken bı konu normal doğumu travmatik olansa çok sezeryanda bende ortamı, doktoru iyi seçmek daha önemli buna göre iki türlüsü de kolay geçer çünkü kendinizi teslim edersiniz pskilojik olarak rahat olursunuz buda önemli ben hastaneden ve doktordan emindim dediğim gibide rahat geçti 🫶🏻