yesildeniz_ henüz gecikme olmadığı için kan vermedim pazartesi vereceğim geçen ay yaşadım kimyasal gebelik ama şuan da herhangi bir lekelenme kanamam yok bat gününü bekliyorum dün koyuydu bugün silik çıktı anlamadım dün erken gebelik testi yaptı predictor çok silik çizgi çıktı kafam karıştı