Dry07_ Buseliiiiiiiii valla anlamadım ki kan verdim 7.17 çıktı geçen aydan kalma değer mi değil ni bilmiyorum kimyasal yaşadım geçen ay bugün bat sonuç bu
Dry07_ Mombabyy777 awox aradım bulamadım predictor buldum iki tane yaptım ikisi de silik çıktı bugün bat kan verdim 7.17 çıktı geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ordan kalma değer mi değil mi emin değilim çarşamba tekrar kan vercem
Dry07_ G12s_18 ayy çok mutlu oldum sağlıkla ilerlesin🌸 bende yarın tekrar vericem dün bat günüm dü verdim 7.17 çıktı bakalım yarın ne çıkacak 🤲🏻
Laydyg G12s_18 benimde bu şekilde çıktı 2. Başka marka test gaptm onda çizgi yok bende var mısır gebelik acaba 