Dry07_ G12s_18 canım nasılsın tekrar kan verdin mi değerinde değişiklik varmı bugün bende kan verdim değerim 7.17 çıktı da biraz düşük geldi bana acaba geçen aydan kalma kimyasal değer mi diye senin yükseldi mi bir daha verdin mi naptın 🌸
Dry07_ Happy731 benim de bat pazartesi o gün kan vercem bugün doktor keşke verseydin dedi ama gününde vercem hüsrana uğramak istemiyorum
G12s_18 Dry07_ benim testimi atayım seninkinden daha silik öyle öğrendim kanda adetim daha cumartesi günü
Happy731 Dry07_ inşallah canım çok teşekkür ederim inşallah Rabbim isteyen hak eden herkese en kolay en sağlıklı en hayırlı şekilde nasip etsin 💐
Dry07_ Happy731 inşallah geçen ay kimyasal yaşadım bu ay ovulasyonla değerlendirdim yine kimyasal olacak diye korkuyorum 😞
Dry07_ G12s_18 ay yok geç çıkıyo zaten sağlık ocağında salı verirsem çaeşamba cikar 😂😂 pazartesi vereyim salı çıksın 😂 belirti varmı sende bende bel kasık ağrısı baş ağrısı var sürekli bulantı var psikolojik mi 😂😂