Dry07_ Cicekbahcesi12 bu test yalancı pozitif veriyor mu bilgin varmı awox a buna iyi diyorlar güvenenilir miyim bu test sonucuna 🥹
Cicekbahcesi12 Dry07_ Isıga tutunca da belli tutmayinca da belli bence biseyler var canım 😍 ben sadece artimedin yalanciligini yasadim digerleri icin bisey diyemicem o yuzden insallah sizinki pozitiftir ve aramiza hoş gelirsiniizzz 😍🥰
Happy731 Benim de adetim 4 gün gecikti erken gebelik testi yaptım bugün aynı böyle silik çizgi çıktı 8 nisan da kan testi yaptırmıştım 2.0 çıkmıştı acaba hamilelik var mı yok mu kafam iyice karıştı
Dry07_ Happy731 5 in altı yok derler ama 2 gün daha gelmezse yine kan ver olmadı doktor a git neden gelmiyo diye 🌷
Dry07_ Happy731 benim de bat pazartesi o gün kan vercem bugün doktor keşke verseydin dedi ama gününde vercem hüsrana uğramak istemiyorum