Minnakpopus minussset valla ben 4 doktora danıştım bugün ki perinatologda dahil olacağım ben seni bilmem bu kadar didiklersen bu gidişle haftanı kaçırcan 😂😂😂 az kafanı rahatlar az relax ol böyle son aylar mı geçer hele 🫣
Yourmommm minussset Ben de ebeye sordum karma aşı geldi dedi. Ben boğmacalı olan aşıyı vurdurmak istiyordum zaten ikinci dozun ücretsiz bir şekilde gelmesi beni mutlu etti😊
archiemom minussset doktorum boğmacayı 28. haftada önerdi, o yüzden 24te ilk dozu 28de 2. dozu boğmacalı olanı yaptırıcam.
Nilnil3535 minussset ben 20. Haftada sanırım ya da 21 de boğmacalı olanı oldum herhangi bir sorun yaşamadım başta endişeli idim ama hiç sorun omamdı hatta hamileyken hiç hasta olmadım sanırım beni korudu aşı
minussset Nilnil3535 şifa olsun. 32’den sonra yok dedi hemşire . Doktora sorcam bunu. Bazıları 36.hftada yaptırmış. Allah evlatlarımızı korusun 🙏
Nilnil3535 minussset 36 çok geç bi zaman doktor bana bebeğe de etki etmesi için 4 hafta geçmesi gerekiyor demişti en geç 32 gibi yapılıyor diye biliyorum ama sorun en iyisini doktorunuz bilir bizimki erken yaptırdı mesela
Emsalk minussset 2 doz tetonz aşımı yaptırdım bende 30 haftadayım bana ayrıca boğmaca mı yapacaklar anlamadım ben
Ebru1234 minussset bebeklerde çok sık görüldüğü için artık gebelerede yapıldığını söyledi ebem. 28 e kadar vurulabilirsin dedi.