Dlnmscc Sağlık bakanlığı 20. hafta gibi daha erken haftalarda aşı takvimine almış ama dünya genelinde 28. haftadan sonra yapılıyormuş sanırım. İnstagramda bir doktorun videosunda karşıma çıkmıştı. Aslında ne kadar geç yapılırsa o kadar iyi oluyormuş bebek için, daha çok antikor geçiyormuş. Erken haftada olmak hiç olmamaktan iyidir diyordu o doktor hanım. Bence panik olmayın. Tabi yine de doktorunuza danışın bence 🌸