Minnakpopus geçmiş olsun inşallah herhangi bir sorun yoktur 😊 şimdi şöyle sen yokken ben araştırdım baya ebe de aradım . Yarında iki doktora gidicem danışıcam. Ben 2 doktor takipliyim devlet ve özel. Özeldeki doktor bana Şubat ayında bu aşıyı olabilirsin demişti.. o zamanlar özel paralıydı 800-900 TL. Bende o zaman araştırdım sonra tekrsr farkı 2 doktora sordum. Bana ikiside buna gerek yok demişti “ ama o zaman bu aşı sağlık ocaklarında ücretsiz vurulmuyordu, daha yeni bu ay bu aşı ücretsiz sağlık ocaklarına geldi” . Bende sağlık ocağında düz normal aşı tetenoz difteri vuruldum . Çok da bilinen bir aşı DEĞİL. Bir çok gebenin haberi yk. Sadece aklımı karıştıran neden daha önce yoktu şimdi var . Birde iğne korkusu ayrı 😅 yani Hayla kafam karışık. Yarın 2 doktor 2 hafta sondada tekrar bir doktor işe görüşmem var ondan sonra size söylerim 😊 geç yapılan bu aşının bebeğe yan etkisi olur mu , erkek doğum bebek hareketinde azalma . Acaba bunlarla ilgili konuştunuz mu ? 👉🏻👈🏻🙄🙈🙈😊