2cocuk2kopek filizkaplan onunda yakın 1,5 yaş oynuyor aralarında 🙈 benim 6 yıl ben o yüzden tırsıyorum
dedimolabilirrr filizkaplan çok yakın arkadaşım iki oğlunun arası 2 yaştı çok kolay toparlandı maşallah daha kolay olduğunu söyledi benimde ikinci olacak inşallah oğlumda 3. Gün ayaktaydım temizlik yaptım 😅 şimdi de öyle olacağına inanıyorum hatta ilk günden kalkmam lazım bu sefer evde bekleyen de bir bebeğim var Kocaman da olsa bu psikoloji ile daha çabuk toparlanırız diye düşünüyorum 🥰😅
filizkaplan dedimolabilirrr ayy inşallah bizimde arkadaşınınki gibi çok ragat geçer hemen toparlanırız dediğiniz gibi evde diğer bebeğimde var bakım bekleyen Allah yardımız olsun hepimizin 🌸💖
Leyli44 filizkaplan bunu bende merak ediyordum cevaplar biraz korkuttu 🥲😅 bizimki de süpriz oldu 4 yıl var aralarında 2. Olacak henüz 9 haftalık ama çabucak geçecek o an geldiğinde inşallah çabucak toparlarız hemen 💖🥹 güzel düşünelim ve dua edelim 🤍
AnayimBenAna_ filizkaplan ilke göre kıyaslarsam ikincide daha zor iyileştim ben. İlkte 3. Gün kendi işlerimi kendim yapmaya başladım ağrım acımda olmadı ama ikincide ayaklanmam 10-15 günümü aldı. Bugün 23 gün oldu halâ ara ara batıyor dikiş yerim bazen. Ama mesela bir arkadaşımın ikinci daha kolay geçti.
Sevvalkanatt0 filizkaplan Bünyeyle alakalı kimisi hemen ayaklanıyor korkmayın üşütmemeye dikkat edin ben birazda üşütmüştüm
highlighter1010 asenat-63 @Btl_akkurr narkoz tadı kaldıysa sezaryen türleriniz nedir acaba genel spinal epidural
Btl_akkurr asenat-63 ciddi mi ay dur takıcam inşallah bu sefer ama genel istiyorum bakalım kuzum sence
Tulay617_ bir ay önce ikinci sezaryenimi oldum 24 ay arayla. bahsedilen gibi daha kötü değildi hatta ağrılarımla daha güzel baş ettim biliyordum cünkü geçecekti :) kişiden kişiye göre değişiyor demek ki. her gün parol plus içtim.
K1996 filizkaplan benimde 2. Sezeryanim olcak arada 5 sene var bazı akrabalarım ikincisi zor geciyo dedi bnde bilmiyorum korkuyorum