ikibaloglanannesi filizkaplan Salı günü olacak ikinci sezeryan. İlki devlette oldu pozitif geçmişti. İnşallah yine pozitif geçer. Salıdan sonra yazarım🌸🧡
Selin3434 filizkaplan benim 2. Daha cabuk toparlandım evlatlarım ıcın daha dırenclı davrandım Belkı de doğum yaptığımda ilki 3 yaşındaydı o da kucuktu belkı de Ondan
filizkaplan Selin3434 olabilir canım bende doğum yaptığımda kızım 22 aylık olucak oda daha bebek onun için bende kendimi salmamam lazım 🥰
Duruli55 filizkaplan bence bünye meselesi ya benim ilki sezeryan ikinciside öyle olacak ben ilkinde üçüncü gün ev süpürdüm 😂😂
filizkaplan Duruli55 benimde ilki güzel geçmişti ama şimdi ikincisinden çok korkuyorum aynı yerden kesilcek iyileşmesi uzun sürer diye 😒 bu arada kızınızın adı Duru mu 🥰
Btl_akkurr asenat-63 ciddi mi ay dur takıcam inşallah bu sefer ama genel istiyorum bakalım kuzum sence
asenat-63 Btl_akkurr kız geneli bırak şimdi sırt korsesi tak hem sırtın rahatlar hem göbek toparlanır kaynanam sırtından ameliyat oldu 8 aydır takıyor sırt korsesini göbekte gitti
BenimBalBidigim Kız bir tek benim mi ilk sezeryan zor geçti 1 ay hiç toparlayamadım .. Hatta kırkım çıkınca bile zor yatıyordum kalkamıyordum yataktan o derece Doktordan mı kaynaklı yoksa tenim aşırı bir hassas cildim var ondan mı acaba bilemedim
filizkaplan BenimBalBidigim yaa bence doktorda önemli ama dediğiniz gibi teninizde çok hassas olduğu için iyileşmeniz uzun sürmüş olabilir
Kocamanailem_ filizkaplan Benim 2. sezaryen daha kolay olmuştu . 4. gün evimi süpürdüm günlük işlerimi yavaş yavaş yapmaya başlamıştım . Bugün 21 gün oldu ve çok iyiyim ameliyat yerim hiç ağrımıyor artık . Sanki ameliyat olmamış gibiyim ani hareket filan yaptığım zamanda artık acı yok . Geçti gitti çok şükür benim için 2. Sezayen daha kolay oldu
Btl_akkurr asenat-63 kız bunu bana daha önce niye kimse demedi😂😂 inanki inşallah bu sefer takacam normal sırt korse si mi
asenat-63 Btl_akkurr 🤣🤣 evet arkadan çelik çubukları var taktığın anda rahatlama gelecek benimki kargoda daha elime ulaşmadı
Btl_akkurr asenat-63 kız ben şimdi hamileyim nerden aldın bana söylesene alayım ay iyiki söyledin ya inşallah işe yarar
asenat-63 Btl_akkurr trendyoldan aldım kullan sırt ağrısına çok iyi geliyor link kopyalayıp geliyorum
ddefnos filizkaplan benim araları yakın değil 7 sene olucak ama ben bile korkuyorum ilkinde cahil cesareti bilmeden giriyorsun ama şimdi her aşamayı bildiğim için bir korku var insallah hepimiz kolayca geçiririz ama doğum değilde doğum sonrası çok zor geçiyor sezeryanda