filizkaplan Kızlar ikinci sezaryen daha mı zor geçiyor bide benim 21 ay olucak iki sezaryen arası. İkinci bebek süpriz oldu ilk sezaryenim iyiydi hemen ayağa kalkabildim ama bu sefer yine aynı yerden kesilcekmiş toparlanmam uzun mu sürer 😒
asenat-63 filizkaplan benim için oçin 2.sezeryen daha zor geçti 32.günlük olduk ama hala karnım ağrıyor ve sezeryen yerim çok sızlıyor ilkinde 15 günde sağlam toparlanmıştım ama 2 sezeryende karnımin içi ağrıyor resmen ve hala narkozun tadı boğazımda
Mrvsmt2502 filizkaplan bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ayrıca sezaryeni doğru yazdığınız için tebrik ederim 😃🌸
Sevvalkanatt0 filizkaplan 2.sezeryan beni perişan etti ilkinde böyle değildim ağrıdan sızıdan mahvoldm
filizkaplan asenat-63 araları yakınmıydıı 😞 inşallah toparlanırsınız bi an önce 🙏🏻 ayyy çok korkuyorum bende ne yapıcam bilmiyorum
highlighter1010 asenat-63 @Btl_akkurr narkoz tadı kaldıysa sezaryen türleriniz nedir acaba genel spinal epidural
asenat-63 Btl_akkurr bol bol kahve ve su iç ama tuhaf bişey oldu bu dogumumda çok susuyorum normalde hiç su içmeyen biriyim doğumdan sonra günde 3 litre su içsem bile susuzluktan bitkin düşüyorum sende yasadınmi bu durumu
Btl_akkurr asenat-63 evet ben zaten çok su tüketen bir insandım ama doğumdan sonra ve susuzluk çekiyorum su içiyorum on 20 dakika sonra sanki su içmemiş gibi susuzluk çekiyorum oruç tutmuş gibi o suyu gene kanakana içiyorum yani ne kadar içersem içeyim yetersiz geliyor gibi
49411995 filizkaplan bence böyle post açman iyi olmadı 🤣 benim de ikinci sezeryan olacak hayırlısı ile inşallah ama herkesin aynı olmuyor boşuna okuyup sa kendini öyle şartlama bende postu görünce girip okuyayım dedim de bilinç altımda kalır artık 🤣 ama iyi düşünelim iyi plsun inşallah en güzel şekilde atlatırız tamamen o zaman yaşayıp görmek gerekiyor
filizkaplan 49411995 doğru diyorsunuz ama herkes ikinci sezaryen zor geçiyor deyince merakımdan açtım 🙈 bide benim canım çok tatlıııı ilkinde hiç birşey bilmiyordum şimdi herşeyin farkındayım 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun inşallahhh iyi geçer ağrısız sızısızzz 🙏🏻
Sevvalkanatt0 filizkaplan Bünyeyle alakalı kimisi hemen ayaklanıyor korkmayın üşütmemeye dikkat edin ben birazda üşütmüştüm
49411995 filizkaplan olsun geçer Allah şu konuştuklarımızı dert yaptıklarımı yaşamayanlara da nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
2cocuk2kopek filizkaplan arkadaşım 2. Daha kolaydı dedi 🙈 bende ilkinde bay kolay toparladım bunu merak ediyorum
2cocuk2kopek filizkaplan onunda yakın 1,5 yaş oynuyor aralarında 🙈 benim 6 yıl ben o yüzden tırsıyorum