Pelinytm hamileliğin başından beri kullanıyorum, 26. Haftadayım ilk trimesterda öğlen içtiğimde iki üç kere istifra etmiştim doktorudma takip et en kötü değiştiririz demişti. Ama yorumları çok iyi olduğundan değiştirmek istemedim şuan akşamları içiyorum hiç sıkıntı yaşamadım vücudum da alıştı, ekstra sidefer eklendi ona rağmen iyi gidiyor gayet 🌸