babyshark__ Ben hamile değilim ama bebek istiyorum dedim Dr verdi regenesis Max i kizima hamileyken de kullanmaya çalıştım ama büyük hap yutamiyordum çok nadir içmiştim şimdi içiyorum benim boğaz ondanmi durmuyor kız iştah açtığı icinmi sjdjddj
Ceydaaas1 Turuncukadin siz ne kadara aldınız acaba dün eczanaedeye sordum 600 TL dediler internette daha uygun gibi ordan mi alsam
Pelinytm Ceydaaas1 ben 495 TL’ye aldım Samsun’dayım direkt eczaneden aldım bence farklı yerlere sorun
Turuncukadin Ceydaaas1 ben de en son Hepsiburadadan aldım ikili. Ama en az 3 ay olmuştur 300 küsure denk geliyodu
Pelinytm Deletedmom254 içeriği çok güzel olduğu için bende bırakmak istemiyorum inşallah gece icebilirim bende teşekkür ederiiim 💖
Ceydaaas1 @“Pelinytm”#p36939396tamam canım çok saol Dr decavit verdi multivitamin olarak ama hiçbir işe yaaramadi kullandım uzun süre son aylarim aşırı yorgun hissediyorum inşallah o vitamin iyi gelir
happyboy_ Deletedmom254 ayyy o sideferi demir için verdi doktor ne iğrenç yaa 2 tane kullandım böyle bişey görmedim tekrar Gyno ferroya devam ettim
Deletedmom254 happyboy_ bana hiç yan etki yapmadı normalde asla demir ilacı içemezdim. Bünyeden bünyeye değişiyor muhtemelen hepsi
happyboy_ mehtapdnz re genesis kullanıyorum bence iyi ama doğuma kadar mı kullanılacak bu sıkıldım haptan