Turuncukadin mehtapdnz ben kullanıyorum başından beri çok memnunum hatta hamileliğimin bu yüzden daha rahat geçtiğini düşünüyorum
mehtapdnz Aleynanaz evet kokmuyor öbürünü nefesimi tutarak iciyodum berbat bisi ecz en iyi multi bu dedi
Ceydaaas1 Turuncukadin siz ne kadara aldınız acaba dün eczanaedeye sordum 600 TL dediler internette daha uygun gibi ordan mi alsam
Derya146 Minyonannecik bende kullandım kilo yapmadı 73 ile hamile kaldım 73 ile doğuma gittim 65 kilo ile doğumdan çıktım 🤭 üstelik 4 kilo doğdu bebeğim 🧿
Sernaa mehtapdnz ben ilk gebeliğimde doktor tavsiyesi ile regenesis kullanmıştım çok memnundum. Bu gebeliğimde farklı bir doktor ocean mummy verdi ama bir kutuyu zor bitirdim kokusundan. Tekrar regenesis max kullanmaya başladım. İçeriği de gayet iyi bence.
Pelinytm Sernaa bende ilk gebeliğim doktor regenesis verdi bugün içtim ama içer içmez 2 dkda çıkardım ve üstüne 2 defa daha kustum normalde kusmalarim bitmişti 🥲 hâlâ çok kötüyüm bende niye böyle oldu acaba