Minyonannecik acilma var mi diye bakar devlet gitme ayrica bir sorun olsa doktorun soylerdi rahmin kasilip dogum baslamis olsa ultrasonda rahim kasilmasi gozukurdu yani seninki yalanci sanci ozel doktoruna guvenmiyor musun burda cogu kisi doktoruna guvenmeden digum yapiyor en onemlisi doktorla aranizdaki bag mesela bana 17. haftada rahim kasilmasi denildi ve o haftadan sonra bir com kez dogumumu durdurdular yatis yapip 27. haftadan sonra her hafta nst ye baglanfim ve son haftalarimda her gece nst ye baglandim 2 gun gitmesem doktorum iyi misin diye ariyordu yani emin ol bir sey olsa fark ederdi