Minyonannecik alttan muayene kötü birşey değil o şekilde düşünmeyin
Minyonannecik 32 haftada belki açıklık varmı diye bakabilirler ama kötü birşey değil alttan blmuaynee normal doğum yapacaksanız zaten sürecin bir parçası bu sezeryan yapsanız bile kasılma falan nst de çıkınca açıklık kontrolü yapabilirler doktora güvenin reddetmeyin muayeneyi