aydi35 EzgiDurdu Cem bey doktorum 21 haftalığız 💙 Az kalmış ya sağlıkla kucağına almak nasip olsun bebişini 🙏🏻🤗
ghost35 Dogum ucreti 3100 sezeryanda normalde aynı fıyat.bende 1 martta doguma giricem ama Fotoğrafçı doguma girmıyo
aydi35 ghost35 Canım yanlışın olabilir fotoğrafçı konusunda doğuma giriyor çünkü yeni doğum yaptı arkadaşım da girdi. Bundan 3 yıl önce yeğenimin doğumunda da girmişti
EzgiDurdu aydi35 sağol canım inşallah ❤️ Hepimize Allah sağlıkla kavuşmak güle güle büyütmek nasip etsin 🥰
Merveprms Giriyor canım hastanenin kendi çekimleri oluyor doğumhanede sonra onları veriyolar size gidip alıyosunuz ve oda süslemeside oluyor bu sene 3100 olmuş doğum sanırım
Hsnanr Merveprms oda süslemesi derken bu fıyatın içindemi oda süsleme ? Neler yapıyorlar oda süslemesinde
cerenmndv35 MeltemKocamer bende 7 ay önce doğum yaptım fotoğrafcı giriyor doğuma hem doğumda hem ertesi gün odada fotoğraf çekiyor.susleme olarakta kapıya canım kızım canım oğlum yazılı bisi asiyorlar bide annenin yatağı ile bebisin beşiğine fiyonk asiyorlar
Merveprms Hsnanr süsleme fiyata dahil canım kapıya canım kızım ya da canım oğlum yazılı süs bi de yatağa süs sanırım mavi ya da pembe cinsiyete göre