MeltemKocamer Benim doğumum da orada olacak, bi kaç arkadaşım orada doğum yaptı fotoğrafçı giriyormuş doğuma oda süslemesi hoşgeldin kızım/oğlum yazıyormuş. Yani kapı, bebek beşiği, anne yatağı şeklinde mavi veya pembe süsleme oluyormuş öyle dediler 🤗 Benim bildiğim bu yani görmediğim için 😁