MeltemKocamer merhaba postunuzu yeni gördüm bende egepole bülent beye gidiyorum ama bu sitede bikaç kişinin yazısını okudum kimsenin kendi doktoru doğumuna girmiyormuş ve nöbetçi doktor doğuma giriyormuş bilginiz var mı acaba bu sadece normal doğumda mı geçerli sezeryanda kendi doktorumuz girebiliyor mu acaba