Sizdenbirii1 rabiayy bakalım canım Salı vermiştim perşembe ver diyo kızlarda öyle yaparım inş yükselir
Asoaybars G12s_18 merhaba benimde sabah sonucum böyle çıktı kan testi yaptınız mı acaba sonuç nedir ☺️
Grimsi Sizdenbirii1 29 çıktı canım benimde doktor 16 çıkması yeterli bizim için demişti Salı verdiysen evet persmebe ver canım
Grimsi Sizdenbirii1 bilmiyorum ki canım doktor başka tahlillerde istedi vitaminler sonra igg IMG vs varya onları da yaptır sonuçları al geldi dedi bugün hepsi yetişirse tekrar gideceğim bakalım ne diycek ama bı kez daha ister sanki kan
Sizdenbirii1 -_MorKaka_- ben 2 gün arayla vermeye devam edeyim mi sence kaç olunca beta vermeyi bırakıyoruz acaba sürekli böyle kan mı vermez😀
-_MorKaka_- Sizdenbirii1 bence bekle reglin günü geçince ver ben en son 690 dan sonra vermeyi bıraktım birden bu kadar yükselince daha vermek istemedim bugünde kontrolüm vardı şükür herşey yolundaydı 12+4 olduk darısı size inşallah 🥰