Sizdenbirii1 DuruDefne_mommy peki ne zaman tekrar kan vereyim 12 Nisan adet günüm 8 Nisan kan verdim 🐣🐣🐣
Sizdenbirii1 DuruDefne_mommy o zaman salı verdım cuma günü mü vermem lazım yoksa perşembe mi onu anlamadım :)
Grimsi Sizdenbirii1 benimde adetime 6 gün kala 8.2 çıktı bugün tekrar verdim şimdi 4 gün var doktor 16 çıkması yeterli bizim için dedi belki benimde 20 filan çıkar :)
Sizdenbirii1 Grimsi haber ver kuzum merak ederim bende :) Ben salı vermiştim 2 gün sonrası cuma mu yoksa perşembe mi vereyim sence
Grimsi Sizdenbirii1 29 çıktı canım benimde doktor 16 çıkması yeterli bizim için demişti Salı verdiysen evet persmebe ver canım
Sizdenbirii1 rabiayy bakalım canım Salı vermiştim perşembe ver diyo kızlarda öyle yaparım inş yükselir