Grimsi Sizdenbirii1 canım güzel artmış neredeyse 4 kat ben bugün gittim doktora dün konuşmuştuk seninle bu postta bana doktor bı daha vermene gerek yok artmış olması yeterli dedi 2 hafta sonra keseyi görmek için çağırdı
Sizdenbirii1 DuruDefne_mommy inş böyle devam eder sence vermelimiyim daha kaça kadar verip doktora gitsem acaba
DuruDefne_mommy Sizdenbirii1 benim bugün tam 6 hafta oldu ilk gitmeye hem keseyi hem kalbi de duyduk şükür acele etme bekle bence❤️
Sizdenbirii1 Grimsi ya ben hala doktora gitmedim canım beta artısını bekliyorum bide kanda pıhtılaşmaya yatkınlık var bende bilemedim gitsem bişi yapar mı yoksa keseyi mi bekler
Grimsi Sizdenbirii1 pıhtılaşma varsa iş değişiyor canım beni hemen başlattı iğneye ama bende yatkınlık değil pıhtılaşma bozukluğu var Beta 8.2 iken başlattı düşün