yesildeniz_ geçmiş olsun bence onunla bi alakası yoktur iğne ve hap kullanmasına rağmen yine bebeğini kaybeden çok insan var. Rabbimin emaneti onlar bizi cennetinde bekleyecekler. Sağlıksız olunca ne yapsak da tutamıyoruz onları, ama inanın sağlıklıysa gece gündüz sırtında taş taşısan alacak nefesi varsa dünyaya geliyor🌸 inşallah tez vakitte rabbim tekrar nasip eder 💓