Rabiadgdmr Duphaston ve coaspirin kullanıyorum Duphaston 2 defa aspirin ise 1. Defa kullanıyorum düşük olmasın pıhtı atmasın diye dedi doktorum
mucizem4423 Sssbbbs ben kullanıyorum 6+4 ün şuanda bi problem yaşamadım şükür sadece iğneden canım çok acıyo artık dayanamıyorum :(
ftmagkr Sssbbbs ben kullanıyorum hem de 4.haftadan beri. İkisini de akşam kullanıyorum. Doktorunuza güvenin lütfen çünkü bazı önemli adımlar hayat kurtarıyor 🙏
Nagihann9 Sssbbbs ben kullanıyorum hem okşayarak 4000 hemde ecopirin 150 mg . Önceki gebeliğimde zehirlenme olduğu için bunda gebelik zehirlenmesini onlemek için bu kadar fazla doz alıyorum
Nagihann9 Sssbbbs göbek bütün ignelerde en çabuk yayılan bölgedir, kalça en yavaş kol ve bacak ise tercihe bağlı orta düzeyli
aylaamomm Sssbbbs ben kullanıyorum canım aspirini sabah içiyorum oksaparıda akşam 8 gibi vuruyorum hiçbir şey olmadı bu zamana kadar 37 haftalığım çok şükür
canssam Sssbbbs ben kullanıyorum. Cpraspirin 81 mg ama. Sabah oksapar akşam coraspirin. Fazla değil gayet normal. Hatta kilosu fazla olanlarda dozu artar bile