Ceylantt
Ceylantt acilmam yoktu çatı muayenesi yaptı rahmi uyardı aradan 3 gün geçti suyum geldi öyle bir kaç damla değil sanki isiyor gibi hastaneye kadar 3 bez değiştirdim bebek kanala inmemiş sadece 1 cm açıklık vardı sabaha kadar bekledi kendi sancim gelsin diye gelmeyince sabah suni aldım 5 gibide doğum yaptım 2 gebeligimde suyu bittiği için öğle suni alıp akşam doğum yaptım suyumu patllatilar yarım bardak bile yoktu doktor haklı çıktı iyilide beklemedim açılma için hiç ilaç almadım rahmi yumusatan fitil var dedim doktor ben onu önermiyorum dedi ama devlet hastanesinde kullanılıyor diye duydum .