Dilamser glos_lin2007 ilk gebeligimde 39 hafatada yaptım suyum geldi suniyle oldu 2 gebeligim gelişim geriliği ve suyun bitmesi sonucu 36 haftada suni ile doğum başlatıldı yaptım .
Ceylantt Dilamser bende 39+1 deyim suyum azalmış doktor en geç cuma günü yatış yapacak açılma için ilaç verip sonra da suni sancı verecekmiş sizde açılma için ilaç kullandınız mı açılmanız var mıydı birde bebeğin kafası kanala yerleşmiş miydi? Biraz fazla soru sordum ama 🤭
aslhnkrts9 Mavii23 kontrole gitmiştim doktor ultrasonla bakarken açılma gördü vajinal ultrasona baktı bi de alttan muayene edicem dedi 5 cm açıklık var dedi hiç bi belirti de yoktu yani kendi bakmasa doktor anlamak mümkün değil
Rafaelli glos_lin2007 ilk gebelikde 38+4, suyum geliyordu sunı sancı verdıler,şu an 38e gectim bekliyorum
aslhnkrts9 Mavii23 görünüyomuş çünkü doktor bana bebeğin çok aşagıda dedi ve ona bakarken fark etti çok dikkatli biriymiş sağolsun
Parinas highlighter1010 ilk doğumumda suyum geldi peşinden sancım başladı. Su gelince sancı hızlı ilerlermiş öyle oldu. Direkt 3 dakikada bir ile başladım hastaneye varmadan dakikada bir girmeye başladı. Öyle hiç 10 dk 5 dk görmedim.