40+3 de kendi ağrısı sizisiyla geldi. Gebeliğin son dönemleri gerçekten sabır dönemi oluyor ama sürekli gelsin artık gelmedi gibi düşüncelerle kendinizi yormayın bence. Tadını cikarin son zamanın zaten öyle bir ağrı vs ile geliyor ki anlıyorsunuz. Acele etmeye gerek yok biz anneler çok aceleci olduğumuz için hemen manipule de oluyoruz.