Nurellaaaaaaa1212 kadın doğum uzmanlarının alanına girmiyor tiroid hormonu. Dahiliye doktorunun verdiği hali hazırda kullandığınız bir ilaç olsaydı devamı için yazardı belki ama yeni kullanmaya başlayacağınız bir ilacı yazamazlar ama endişe edecek bir durum olduğunu sanmam ilaç kullanmaya başladığınızda hızlıca değeriniz normale dönecektir ayrıca hamilelikte yükseldiyse bunun için endokrine gitmenize gerek yok kronik bir rahatsızlık değil sizinki :) yıllardır tiroid hastası olduğum için artık uzmanlaştım 😄