Nurellaaaaaaa1212 bana TSH 3,5 ile ilaç başladılar. Kadın doğumcu dahiliyeye yönlendirdi. Önce devlet hastanesinin dahiliyesine gittim ultrason falan çekti ama benimle adam akıllı ilgilenmedi ilaçta yazmadı. Tekrar kadın doğum doktoruma sordum kesinlikle ilaç başlamalısın dedi. Bu böyle 12. Haftaya kadar sürdü ultrason günü falan. En son özeldeki dahiliyeciye gittim. Normal bir hasta olsan ilaç başlanmaz evet ama gebe olduğun için başlamak zorundayız dedi. Yani sen de eğer ilaç başlamazlarsa kesinlikle başka bir doktora daha görün. Beyin gelişimi için inanılmaz önemliymiş.