Nurellaaaaaaa1212 Kızlar 8 haftalık hamileyim tsh değerim 6. Dahiliye için randevu aldım fakan ilacı kadın doğum uzmanlarının da yazabildiğini ilgilendiklerini duydum. Doktoru ilacı yazanınız var mı yoksa dahiliyeye mi yönlendiriyorlar
Nurellaaaaaaa1212 Nurellaaaaaaa1212 bu arada bu değerin sonucu sağlık ocağında cıktı serbest t4 normal. Sağlık ocağındaki doktor da değerin bormal burada kan beklediği için bu şekilde cıkıyor yüksek olsa t4de yüksek olurdu dedi ama güvenemedim
Cessika Nurellaaaaaaa1212 benim doktorum yazmadı yüksekliğine göre dozunu dahiliye doktoru ayarlar dedi
minnakhanimmm Nurellaaaaaaa1212 benimde yüksekti kadın doğum yüksek olduğunu söyledi ama dahiliyeye yönlendirdi
plajterligi Nurellaaaaaaa1212 endokrine ya da dahiliyeye gitmeniz çok daha iyi olacak çünkü ilacınızın dozunu ayarlayacak doktorlar o bölümdekiler, kadın doğumcuların hormon ilacı yazdıklarını hiç duymadım yazıyorlarsa da bence çok yanlış kendi alanları olmayan bir şey bu
babyylve_ Nurellaaaaaaa1212 dahiliye veriyor kadın doğum nu değere bakar yüksekse oda dahiliyeye yönlendiriyor
byz12nur Nurellaaaaaaa1212 dahiliye doktoruna gitmeniz gerekiyor bende sağlık ocağında verdim 5. haftada kan sonuçlarını kadın doğum doktoruma attım tsh değerin yüksek biraz dahiliyeye git dedi Bu arada serbest T4 0.90 TSH 3.54 değerle 50 mg hapa başladım daha sonrasında dahiliye 75 mg hapa geçirdi 21 haftalığım hala kullanıyorum
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 doktor normal dediyse öyledir ya kadın doğuma gidicektin yarın sen yanlış hatırlamıyorsam orda tekrar yapılır test emin olursun için rahatlamış olur 😇😇😇
Ssozdmr Nurellaaaaaaa1212 beybi sağlık ocaklarında alınan kan her türlü bekliyor ve toplu şekilde laboratuvara yönlendiriliyor , o yüzden bazı değerler yanlış cıkabiliyor doktor yine kan testi istesin ölçtür sonuca göre hareket et güvenme sağlık ocağına 😬
Nurellaaaaaaa1212 plajterligi yok zaten aldım randevumu yarına ama sağlık ocağındaki doktor neden aldın direkt kadın doğumcun yazar dedi bende şaşırdım
Cessika Nurellaaaaaaa1212 yok hastanede belli oldu doktor ayrıntılı kan testi istiyor ilk muayenede orada çıktı
Nurellaaaaaaa1212 Cessika benden o tahlili sağlık ocağında yaptırmamı istedi bu yüzden de acıkcası bi tık uzaklaştım doktordan sonra da gel tekrar burda bakalım dedi gitmedim baska doktora gideceğim
aylinpalaa Nurellaaaaaaa1212 benim çok yüksek değildi ilk gebeliğimde o yüzden kadın doğumcum yazmıştı
OmerNfs Nurellaaaaaaa1212 canım geçmiş olsun ben de tiroit hastasıyım kadın doğumcum yazmıyor ilacı aynı zamanda dahiliye doktorunda da takipliyim sen de mutlaka dahiliye doktoruna bir kan tahlili var ama AÇ KARNINA VER su bile içme gerekirse çünkü sonuçlar öyle daha net çıkıyor ve ayrıca tiroid hormonunun yüksek olması bebekte zeka geriliği yaptığını söyledi benim doktorum O yüzden mutlaka ama mutlaka bir de aileye doktoruna görün benim de değerim mesela şu an 3 çıktı son timester dahiliye doktoruma tekrar gitmem gerekiyor yani kadın doğumcum bana göre iyi ama dahiliye doktoru bir kere görsün dedi
Nurellaaaaaaa1212 OmerNfs evet kuzum zaten bi anomali kaybım var o yüzden cok dikkat ediyorum böyle şeylere. Asla ihmal edemem sağlık ocağı da gerek yok gitme burda kan bekliyor diye yüksek cıkıyor dedi ama yine de içim rahat değil
tkkece Nurellaaaaaaa1212 Doktorum bana hamilelikte tiroidi mutlaka endokrin uzmanı takip etmeli dahiliye falan olmaz demişti. Bence doktorunuza güveniyorsanız onun önerisine göre ilerleyin tamamen
Nurellaaaaaaa1212 tkkece bende endokrine dahiliye yönlendirdiği için ilk dahiliyeye aldım randevuyu gerek görürse endokrine kağıt yazar diye düşündüm. Endokrin bölümü cıkmadı devlette çünkü
OmerNfs Nurellaaaaaaa1212 ah canım seni o kadar iyi anlıyorum ki benim de 3 kaybım var ve ince eleyip sık dokuyorum O yüzden bence vakit kaybetme direkt dahiliye doktoruna git
OmerNfs Nurellaaaaaaa1212 endokrin bölümüne gitmek için dahiliye kayıt açıyor öyle endokrin’e randevu alabiliyorsun
GirlandBoy_Mom Nurellaaaaaaa1212 benim Doktorum yazmadı dahiliye bölümüne git dedi gittim ilacımı yazdı doktor
Nurellaaaaaaa1212 GirlandBoy_Mom iyi ki cahil sağlık ocağı doktorunu dinlememişim o zaman randevu almısım @babyylve_
GirlandBoy_Mom Nurellaaaaaaa1212 evet canım bazen yazmıyor kadın doğumcular belli bi değer var zaten onun üstüne çıkınca ilaç kullanılması gerekiyor benimde 4 çıkmıştı küçük bi hap zaten yarısını kulanman yeter dedi doktor
Nurellaaaaaaa1212 OmerNfs yarına buldum zar zor kuzum araya birilerini sokarak valla öyle korktum yani. Bir de folik asiti en yüksek değerden kullanıyorum aklım hep su tshde suan