Ben hamile kalmadan önce günde 1 paket sigara içiyordum hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce kesinlikle hamileliğimde sigara içmeyeceğim diye kendime konuşmalar yaptım ve kendimi sıkarak 3 e düşürdüm sonra hamile olduğumu öğrenince 3 tane içmeye devam ettim sonra artık o kadar canım çekiyordu ki günde 5e falan çıkardım. 5 e çıkardıktan sonra bende ipler koptu zaten ağlaya ağlaya “allahım nolur tiksineyim şu sigaradan içmiyim” dedim 8. Haftada mide bulantılarım başladı ve ilk tiksindiğim şey sigara kokusu oldu. Tahammül dahi edemiyorum istesem de içemiyorum zaten. Baya etkili dua etmişim. Keşke böyle de dua etmeseydim şimdi kokusu gelince midem bulanıyor her yer sigara kokuyor her seferinde bundan dolayı midem bulanacak diye çok korkuyorum.. umarım herkes bu süreçte bırakır şu sigarayı da bir daha dönüp bakmayız. Şimdi karnımızda etkiliyor bebeğimizi yarın büyüdüğünde gittiğimiz yerler sigaralı ortamlar olacak yanında içeceğiz pasif içici olacak. Ee zaten bunu çocukluğundan beri gördüğü için normalleştirip o da bir gün sigaraya başlayacak. Şu zamanı değerlendirelim kızlar kendimiz de bırakalım eşlerimize de bıraktıralım. Eşim bebek doğduktan sonra benim içirmeyeceğimin farkında şimdiden azaltıp bırakmaya çalışıyor.