İçen ama içtiğinin zararının farkında olan, bırakmaya çalışan anneler harikasınız🤩 bu bilinçte olmanız, bırakacak güce sahip olduğunuzu gösteriyor zaten🙏🏻
Ancak, yok bırakınca daha çok stres oluyorum, doktor iç dedi, zararlı bir sürü şey kullanıyoruz sigarayı zaten azalttım vs diyenler malesef bırakamayacak olanlar. Kendilerini kandırmayı seçiyorlar. Asıl kötü olan da bu bence çünkü göz göre göre bebeğine zararlı olan şeyi yok sayıyor ve harcayabileceği çabaya ket vuruyor.
Bu arada subliminal öneririm üvenilir kaynaklardan🙏🏻