10-15 yıldır günlük 1.5 paket sigara içen birisiydim. Hem de öyle market sigarası değil bildiğiniz kendim sarıp kullanıyordum çünkü market sigaraları nikotin ihtiyacımı karşılamıyordu. Hamileliğimi öğrendiğim ilk hafta günde 3 içtim. 2.hafta bir kere midem bulandı ve beynimde tamam sigaradan tiksindim dedim ve bir daha çok şükür ihtiyacım olmadı. Aslında tiksinmedim içsem içerdim, zorlasam devam ederdim ama o vicdan azabıyla başa çıkamazdım. Elbette sigarayı bıraktım diye sağlıklı olacağının bir garantisi yok ama bırakmasaydım ve bir sorun olsaydı bebeğimde ne ben kendimi ne de eşim beni affederdi. Kendime hep bunu hatırlattım. Canım sigara istediğinde içersem verebileceğim zararları açıp okudum. Umarım gebeliğinde sigara kullanan kim varsa midesi bulanır, tiksinir, soğur ve bir daha içemez…