hatice_aygun2 Minikkalp04 ay inanmayın onlara kızıma zayıf dedi 2buçuk kilo diye doğdu geldi 3150 arkadaşımında 4 kiloyu geçkin sezaryen olacaksın dedi kızı sezaryen yaptılar çocuk 3 kilo doğdu
keyfimin-kahyasi-misin Minikkalp04 Ewett ama gelişimi 39 muş oyalaniyolarmis ondan suni verdiler bakalım gelirse glir gelmezse sezeryan
epltkp Aylakadin neyse umutsuzluğa düşmüyoruz ben de perşembe gidicem muayeneye hala olmazsa cuma suni sancı verecekmiş
Aylakadin epltkp sizin doktorunuz 41 e kadar beklemeyecek mi ? Çünkü cuma günü tam 40 oluyoruz daha önümüzde 6 gün oluyor
epltkp Aylakadin sonraki hafta izne ayrılacağı için beklemeyecek maalesef ben de o yüzden üzülüyorum ama doktorumdan başkasına güvenemem son dk hiç iyi olmadı ama napayım 😞
Aylakadin epltkp özel takipli misiniz? Bir de ilk mi sizin? Sırf doktor izne çıkıyor diye doğumu başlatmaya çalışmak bana pek makul gelmedi açıkçası tabi en iyisini siz bilirsiniz lütfen yanlış anlamayın 🙏🏻 ben özel takipliyim acaba doktorum sezeryana mı yonlendirecek kaygısı var sırf o yüzden dün devlet acile gittim
Lavida14 Ben de yarın 40+0 oluyorum , hiç bir doğum belirtisi yok , doktor suni sancı verelim ya sezaryenle alalım dedi . Bu zamana kadar normal doğum olsun diye bekledim ama olmayınca olmuyor herhalde .Hayırlısı
tansugl37 Bende 37+3 üm şimdiden sıkıldım beklemekten 😂 hergün geziyorum yürüyorum. Gezerken doğurucam inşallah 😂
epltkp Aylakadin özel takipliyim yok ben en başından beri sezeryan istedim hep çünkü miyomlarım ve kistimi de alacaktı benim için daha avantajlıydı ama sırf miyom almak için sezeryan yapmam dedi suni de istemedim hatta ama sezeryandan daha iyi dedi kendisi burda normal doğum taraftarı olmasıyla ünlü biri. İlk doğumum olacak inşallah o yüzden ona bıraktım kendimi aslında suni derse de napalım o acıyı bilmediğim için şu an tamam dedim acı eşiğim de düşük değil belki kaldırabilirim zaten epidural alacağım
Aylakadin epltkp ben devletin aciline gittim öyle ilgilenmediler ama ben sordum 41+0 a kadar bekliyorlarmis. Kendi doktoruma da vajinal doğum istediğimi söylediğim için o da 41+0 a kadar beklerim dedi ama sonrası için bir şey konuşmadık. Salı gününe randevu aldım 39+4 oluyorum konuşacağım 41 e gelmezse ne olacak diye
Busraa32 Minikkalp04 ben de 39+4 üm ve hiç sancı açılma yumuşama yok o kadar yoruldum ki doğsun istiyorum hergün bekliyorum ama gelmiyor salı kontrol var bakalım , 😂
epltkp Aylakadin ya ne dicek acaba bana da yazın bir de benim çatım dar bebeğin kilosu da henüz çok değilken bana mantıklı geldi doğurtması
Aylakadin epltkp merhaba ben bugün gittim yime aynı açıklık yok bende siz uyarın dedim uyardı doktor. Onun harici yine bekleme süreci herhangi bir belirtim yok . Sizde durumlar nasıl
epltkp Aylakadin pilates topunun üzerindeyim ben de benim muayenem perşembe günü muhtemelen alttan uyaracak o da inşallah başlar sizin sancı uyardıktan sonra gelen çokmuş