hatice_aygun2 Minikkalp04 39 hafta bende bekliyorum gelmiyor bu çocuk ananas suyu hurma yiyorum banamısın demiyor 😅🩷
epltkp Minikkalp04 bende de sancı yok 39+2 olduk hadi bakalım seviniyordum ne güzel erken gelir azcık kız diyr ama gelmiyor 😂
epltkp Aylakadin neyse umutsuzluğa düşmüyoruz ben de perşembe gidicem muayeneye hala olmazsa cuma suni sancı verecekmiş
hatice_aygun2 Minikkalp04 onlar gelesiye bizde bekleyecez artık yapacak bişey yok canları ne zaman isterse 😅☺️☺️
hatice_aygun2 Minikkalp04 ramazanın son haftasında 3370 demişti doktor 2 gün sonraya randevu var bakalım kaç diyecek
hatice_aygun2 Minikkalp04 ay inanmayın onlara kızıma zayıf dedi 2buçuk kilo diye doğdu geldi 3150 arkadaşımında 4 kiloyu geçkin sezaryen olacaksın dedi kızı sezaryen yaptılar çocuk 3 kilo doğdu
keyfimin-kahyasi-misin Minikkalp04 Ewett ama gelişimi 39 muş oyalaniyolarmis ondan suni verdiler bakalım gelirse glir gelmezse sezeryan