epltkp Aylakadin pilates topunun üzerindeyim ben de benim muayenem perşembe günü muhtemelen alttan uyaracak o da inşallah başlar sizin sancı uyardıktan sonra gelen çokmuş
Aylakadin epltkp inşallah öyle olur şu bir haftada bir anda karnımın alt kısımları patır patır çatladı bugüne kadar hiç olmamıştı artık tasiyamiyorum . Allah’tan kilosu çok yok
Busraa32 Aylakadin merhaba hayır yapmadım daha gece 12 itibariyle 40+0 olduk 🫣 sabah kontrolüm vardı hala bir sancı doğum belirtisi yok ilk oğlumda suyum gelmişti öyle doğdu bu da böyle olacak sanırım ama bol bol yalancı sancı var artık doğsun istiyorum ☺️
epltkp Aylakadin ben de bir gün de çatladım ya karnımın altı kırmızı hep ona da ayrı sıkıldı canım zaten benimkinin de kilosu az ama yine de çatlattı
epltkp Aylakadin benim de bugün geldi nişanım ama doktor kontrolüm vardı sabah alttan muayene etti eve geldikten sonra sanırım tetikledi ama yarın sabah 6’da yatışımı yapacak suni sancı verecek doğumu başlatacak açıklık da bir parmak kadarmış ama suniyi alınca açılır dedi
tgbavural Minikkalp04 39+5im bende hiç belirti yok nstde sancı çıkmıyor doğum kanalına da inmemiş yarın sabah tekrar kontrole gideceğim bakalım doktor 41e kadar acele etme bekleriz demişti sıkıldım iyice 😄
Eylulyldm 35 haftalık gebeydim son kontrolde doktor 37yle uyumlu dedi son 3 gündür de ara ara adet sancısı gibi ağrılar geliyor 3 hafta verdi doğum için 3 haftanın sonunda gelmezse suni vericekler
epltkp Aylakadin Aylakadin yok haftaya izne ayrılıyor maalesef bebeğin kilosu da az benim kolay olur doğum dedi bugün o yüzden yarın suniyle başlatacak normalde beklerdi biraz daha ama dediğim gibi izne ayrılmadan doğum yaptırmak istiyorum dedi ben de tamam dedim yoksa ben de kesin kendi sancımı beklerdim🥹
tgbavural Kızlar 40 haftadan sonra suni sancı vermeden direkt sezaryenle alırlar mı yoksa ilk suni mi deneniyor bize seçim şansı tanınıyor mu aklıma takıldı 😅
epltkp tgbavural doktora göre de değişiyor aslında ama çocuğun kilosu vs birçok etken var yani kilosu fazlaysa direkt sezeryan da isteyebiliyorlar ama kilosu çok değilse suni vermeyi teklif edebiliyorlar bir de doktorun tutumu da var bazı doktorlar normaldense sezeryanı tercih ediyorlar
tgbavural epltkp anladım teşekkür ederim öyle bir durumda hangisi daha avantajlı diye düşündüm suni beni çok korkutuyor ama sezaryen de olmak istemiyorum sanırım gidişata göre karar verilecek
epltkp tgbavural ben de suni sancıya çok önyargılıydım ama burda o kadar yazı okudum ki biraz kırıldı ön yargım bir de epidural alacağım ben o da biraz hafifletirse diye ümit ediyorum inşallah kolay geçer. Ama belli olmaz açıklığınız olursa eğer suni sancı destekliyor sizi daha iyi.