bravo61 Alyadnz33 salı günü kontrole gidicem daha birşey konuşmadık ama gönlüm normal doğumdan yana. :)
YavruKurtveAnnesi Ayselcnt bir zmann geliyor insan hamileliği özlüyor, ağrın falan yoksa bence tadını çıkar 🥰
Ayselcnt YavruKurtveAnnesi bende hamileliği özlediğim için bir tane daha yapayım dedim.. 🤭 ama bu son inşaAllah.. ağrılarım olmaya başladı.. ağırlaşmaya başladım.. sağlıkla kavuşalım inşaAllah bebişlerimize..💙🤗
Senaaaskr YavruKurtveAnnesi tansiyonlarımı 130-90/ 160-100 e kadar yükseltiyor yaramaz kızım inşallah zamanında gelir şuan çok erken 🌸
Sule45 YavruKurtveAnnesi tamamlanmaya yakın dolabımızı bekliyoruz kıyafetlerini ayarlayacağız artık büyük alışverişlerin hepsini aldık ☺️