Ayselcnt YavruKurtveAnnesi bende hamileliği özlediğim için bir tane daha yapayım dedim.. 🤭 ama bu son inşaAllah.. ağrılarım olmaya başladı.. ağırlaşmaya başladım.. sağlıkla kavuşalım inşaAllah bebişlerimize..💙🤗
Ayselcnt YavruKurtveAnnesi maşaAllah yavruma..Rabbim hayırlı uzun ömürler nasip etsin inşaAllah..💙 benim 6 buçuk sene geçti.. inşaAllah Kaan sağlıkla doğarsa abisiyle arasında 7 yaş olacak..
danla2711 YavruKurtveAnnesi ay kesinlikle😂otursan bebek ittiriyor kalksan kıçın başın ağrıyor yatsan dönemiyorsun 😂 dün geceden beri 2 kez karnım ağrıdı hayır olsun inşallah 🫠
Senaaaskr YavruKurtveAnnesi evet pazar günü beni yatırdılar yoğun bakımda iki gece servise çıktım şimdi
YavruKurtveAnnesi Burcin_gulen gerçekten de öyle, eşime diyorum 20 haftalık olduk oldu mu o kadar diyor daha geçen öğrendik gibi😅🥰
Betulumsuakay YavruKurtveAnnesi Aynı bende senin gibi yolu yarıladım son adet tarihin ne doğuma ne zaman diyorlar peki
YavruKurtveAnnesi Betulumsuakay 17 Kasım sat, doğum da ağustosun sonu gibi görünüyor. Ben bi d3 2 hafta sonra şehir degiscem doktor arıyorumm🥲